sâmbătă, 13 septembrie 2014

TAMBIÉN SE ALEJA MI COMPAÑÍA DE SALVATORE QUASIMODO (trad. al rumano)



(foto y poema escogidos del blog Infierno Alegre)

DEASEMENEA MĂ PĂRĂSESC CEI DIN JUR

Deasemenea mă părăsesc cei din jur,
femei din ghetto, rapsozi din tavernă,
printre care am petrecut atâta timp,
și e moartă tânăra
cu arzătoare față perenă,
dată cu ulei din azimă,
și tăbăcită carne de evreu.

Poate că iarăși mi s-a întors tristețea,
de parcă eu nu mi-aș mai aparține,
de mine însumi uitat.

TAMBIÉN SE ALEJA MI COMPAÑÍA

También se aleja mi compañía,
mujeres de ghetto, juglares de taberna,
entre los que pasé tanto tiempo,
y está muerta la joven
de ardiente rostro perenne
untado de aceite de la masa ácima
y oscura carne de hebrea.

Tal vez haya cambiado también mi tristeza,
como si yo fuese no mío,
por mí mismo olvidado.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu