luni, 21 iulie 2014

Donde cuenta su vida de Miguel d'Ors (trad. în română)



Fotografie: 'Donde cuenta su vida'

Qué pequeña mi vida,
silencio, tiempo y algo
de amor: una acuarela 
de tonos apagados.

Todo escrito en minúsculas,
pecados y milagros,
nada sonoro que 
llevarme al epitafio.

Anónimos y en prosa
se consumen mis años.
Qué pequeña mi vida
... y que duela tanto...

Miguel d'Ors

Fotografía: 
André Kertész, 'Mujer en la ventana' (Le Havre, Francia, 1948)
Fotografía:
André Kertész, 'Mujer en la ventana' (Le Havre, Francia, 1948)


Unde își are sensul său viața

Ce neînsemnată mi e viața,
tăcere, timp și ceva
iubire: un tablou
cu nuanțe stinse.

Totul e scris cu litere mici,
păcate și miracole,
nimic sonor ce
m-ar apropia de epitaf.

Anonimi și în proză
mi se trec anii.
Ce neînsemnată mi e viața
și ce mai doare…
(trad. a.l.)

Donde cuenta su vida

Qué pequeña mi vida,
silencio, tiempo y algo
de amor: una acuarela
de tonos apagados.

Todo escrito en minúsculas,
pecados y milagros,
nada sonoro que
llevarme al epitafio.

Anónimos y en prosa
se consumen mis años.
Qué pequeña mi vida
... y que duela tanto...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu